wtorek, 11 września 2012

Gasienice








14 komentarzy:

  1. Moje ulubone...kolory...!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Judith:)
      To gasienica pazia krolowej,jest piekna i zarloczna,upodobala sobie moj lubczyk:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Witam. Ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu u Ciebie. Wszystkie trzy blogi są ciekawe. Zdjęcia przepiękne. I to jak piszesz....faaajne
    Życzę Ci spełnienia wszystkich kaprysów w NOWYM ROKU i oczywiście ZDRÓWKA.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Maryniu:)
      Tobie tez zycze przede wszystkim zdrowka,no i nie byloby zle gdyby te wszystkie mazenia zaczely sie spelniac;)))

      Usuń
  4. masz super aparat by robic takie zdjecia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mago. Wiem, że życie prawdziwe jest ważniejsze. Tak mnie tez uczono innej zupełnie historii.
    Jak to się mówi HISTORIĘ PISZĄ ZWYCIĘZCY.
    Wróciłem, rybki nie brały. Natomiast miałem zamrożone autko ! :) Było w nocy poniżej zera :)
    Tak wiosna idzie z oporami:)


    Piękne gąsieniczki. Wiesz, ze ja się kiedyś ich bardzo brzydziłem? Teraz trochę mniej
    Pozdrawiam z Warszawy Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gasieniczki piekne a jak pieknie wyzeraja moj lubczyk,ha,ha,ha

      Usuń
  6. fajne zdjęcia :)
    będę odwiedzać częściej :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i zapraszam,rozgosc sie:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń